lauantai 7. toukokuuta 2011

kun luulit etten näe...



Kuvasin sisareni kauniin äitienpäiväruusun. Hänellä oli myös kaunis runo korttiin...
Kun luulit etten näe, kiinnitit ensimmäisen piirrustukseni jääkaapin oveen.
Ja minä halusin piirtää Sinulle uuden kuvan.
Kun luulit, etten näe, annoit ruokaa kulkukissalle.
Ja minä käsitin, että eläimille pitää olla hyvä.
Kun luulit etten näe, leivoit minulle syntymäpäiväkakun.
Ja minä ymmärsin, kuinka tärkeitä pienet huomionosoitukset ovat.
Kun luulit, etten näe, rukoilit.
Ja minä uskoin, että on Jumala, jolle voi aina puhua.

Kun luulit, etten näe, annoit minulle hyvänyönsuukon.
Ja minä tunsin olevani rakastettu.
Kun luulit, etten näe, päästit kyyneleet tulvahtamaan silmiisi.
Ja minä opin, että joskus tekee kipeää-silloin voi itkeä.
Kun luulit etten näe, hymyilit. Ja minä halusin näyttää kauniilta.

Kun luulit, etten näe, kannoit huolta minusta.
Ja minä halusin tehdä aina parhaani.
Kun luulit, etten näe, minä katselin Sinua...
Ja halusin kiittää Sinua kaikesta mitä teit Äiti, kun luulit etten katsellut.

Oikein Hyvää Äitienpäivää kaikille Äideille!

2 kommenttia:

Minna-Enttirinteen Elämää kirjoitti...

Kaunis ja koskettava runo, kiitos siitä :)

Kikke kirjoitti...

Kyynelsilmin luin laittamaasi runoa.Aivan ihana <3.
Täytyy kirjoittaa se oikein muistiin.